لینکمن زندگی

LINKMAN ZENDEGI

خدای من

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

پروردگارم
امروز بر آنم به درگاهت که جایگاه سرور و آرامش است دست نیاز بر آورم.
پس سکوت را پیشه خواهم کرد و به اعماق وجود خویشتن
میروم تا فروغ خرد و معرفت الهی را درک کنم
از عیب جویی پرهیز خواهم کرد تا سرور حقیقی را تجربه کنم.
و تو را همواره ستایش می کنم در شکست و موفقیت، در غم و لذت، در آفتاب و باران، دستم را به سوی تو بر خواهم گرفت و به آرامشی فراسوی درک انسانی میرسم

پروردگارم
یاری ام کن که آن هنگام که چیزی را می بخشم، از صمیم قلبم ببخشایم زیرا که بخشش نیمه بخشش نیست و دامنه ی لطفش مرا در بر نخواهد گرفت

پروردگارم
قلب ناشکیبایم را بیدار کن تا بداند، آنکه از پرندگان و حیوانات و حشرات مراقبت می کند، از او نیز حمایت خواهد کرد.
یاری ام کن که همواره بدانم در پناه تو هستم و دستان پر مهرت را بر شانه هایم حس کنم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی